Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Filia nr 2
(1)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 10
(2)
Autor
Kozłowska Kinga (1941- )
(2)
Dziamska Dorota
(1)
Gudro Maria
(1)
Kusza Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Przedszkola
(1)
Temat
Język polski
(2)
Mowa
(2)
Drama (pedagogika)
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Rytmika
(1)
Gatunek
Scenariusz imprezy szkolnej
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Scenariusz zajęć do nauczania początkowego
(1)
Utwory sceniczne dla dzieci
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja metodyczna, której celem jest przybliżenie nauczycielom, pracującym z najmłodszymi dziećmi, holistycznych metod pracy. Holizm rozumiany jako naucznie całościowe dotyczy organizacji dzieciom takich zajęć, które umożliwuą im zebranie doświadczeń w następujących obszarach rozwoju: fizycznym, emocjonalnym, społecznym i poznawczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pedagogika-gry i zabawy (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Logopedia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Każda zainteresowana osoba może bezpiecznie poprowadzić z dzieckiem proponowane zabawy i ćwiczenia. Są one tak skonstruowane, aby dały się łatwo dopasować do aktualnych możliwości dziecka, a potem, w miarę postępów - w oparciu o książki - stopniowo je utrudniać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Logopedia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dramaty dla dzieci autorstwa Agnieszki Kuszy (instruktorki teatralnej, polonistki i dramatopisarki) przeznaczone są dla najmłodszych dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Teksty te można potraktować jako udramatyzowane bajki. Nie tylko pełnią funkcję dydaktyczną, ale również terapeutyczną - w ramach terapii poprzez dramat oraz bajkoterapii - pozwalają dziecku na uświadomienie sobie przyczyn i skutków jego działania oraz działania innych postaci, wzmacniają poczucie własnej wartości, oswajają z trudnymi sytuacjami. Dramaty-bajki opowiadają o marzeniach, które mogą wpływać pozytywnie lub negatywnie i odmieniać świat, o wyborach i umiejętności sprzeciwienia się grupie, aby czynić dobro, o pokonywaniu smutku i zła prostymi umiejętnościami czy o drodze, jaką należy pokonać, aby się ukształtować oraz osiągnąć szczęście. Mają charakter scenariuszy, mogą być z powodzeniem wykorzystywane przez nauczycieli w przygotowywaniu przedstawień z dziećmi - są krótkie, język, styl i długość wypowiedzi dostosowane są do wieku dziecka, ponadto kwestie aktorskie zawierają ćwiczenia logopedyczne. Umożliwiają nauczycielom wykorzystanie teatru i dramatu w pracy z uczniami, aby nie tylko przekazać im sens bajek, ale również rozwijać kreatywność dzieci, ich świadomość i ekspresję kulturalną, a także mowę ciała. A zatem wychowują dzięki pracy zespołowej -pracy interpretatorów i twórców teatralnych. Dodatkowo wzbogacają wiedzę dziecka z różnych obszarów tematycznych: astronomii, geografii, mitologii, baśni, legendy. [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 792/Teatr (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej